Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Civic Klub PL
Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Autor Wiadomość


Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 10:42 pm  Tytuł: Pasek rozrządu + rolka --> JAK...
 
 
Witka
Ostatnio zauwazylem ze mi cos piszczy przy paskach, sciagnolem pasek wspomagania i alternatora i dalej piszczy, wydaje mi sie ze to jakby gdzies z okolic paska (nie) rzadu ;-)
Ale do sprawy. Przy 100tys km w ASO JKK w Katowichach wymieniono mi pasek rozrzadu zaznaczam ze bez rolki i innych - sam pasek Honda. Panowie z serwisu powiedzieli ze pasek wymienia sie przy 100tys a juz przy 200tys pasek, rolke, napinacz i chcialbym wiedziec jak to jest i czy tak wlasnie jest?
No i czy rolka moze piszczec, aha mam przebieg 145 tys
km?
Pozdro i czekam na konkretne info PLIZZZ
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): lis Pn 04, 2002 11:58 am
Posty: 606
Lokalizacja: Wieruszów
Posiadane auto: Accord SiR-T & CRX del Sol


Offline
Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 11:13 pm  Tytuł:
 
 
Być może piszczy rolka, jak ja wymieniałem pasek przy 115tyś, to z całym kompletem.

_________________
www.facebook.com/upolkara
--------------------------------
www.upolkara.pl.
609-658-166

 
Góra
Zobacz profilICQ
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): cze So 14, 2003 7:43 am
Posty: 1215
Lokalizacja: S1 Rikoo


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 8:04 am  Tytuł:
 
 
Ja tak samo jak wymienialem pasek to tez z napinaczem i teraz tez wymieniam caly komplet.
Góra
Zobacz profil
Advanced User
Advanced User
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sie Wt 12, 2003 10:34 pm
Posty: 88
Lokalizacja: W-WA / RASZYN


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 10:34 am  Tytuł:
 
 
Jak wymienia się pasek rozrządu to powinno się wymienić także i rolkę (napinacz). Nigdy nie ma pewności , że rolka wytrzyma następne 100 tyś. km. Miałem takie zdarzenie w innym aucie ( co prawda nie była to HONDA) , że w rolce sypnęło się łożysko. Najpierw piszczało , a potem rzęziło jak stara baba. I moja oszczędność tak wyszła, że zapłaciłem w sumie 2 razy za tą samą robotę ; za pasek + robocizna i za rolkę + robocizna. Polak mądry po szkodzie... :???: Pozdro

_________________
HC 3D 5gen D15... non vtec :-(

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 1:54 pm  Tytuł:
 
 
kurcze to czemu w hondzie mnie nie powiadomiono CHYBA ZROBIE TAM RABAN.... W piatek uderzam do serwisu i bede sie domagal robocizny gratisowej a rolke sam sobie kupie-skurkowancy. Ciekawe ile moze kosztowac czy sa jakies lepsze i gorsze? Przynajmniej z waszych wypowiedzi wie ze moze piszczec i potem rzezic ale czy moze sie zatrzec doprowadzajac do zerwania paska?
Apropos to jak to jest jest tam pasek rolka i napinacz czy tylko pasek i rolka na srube pelniaca role napinacza?
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master

Dołączył(a): mar N 07, 2004 12:11 am
Posty: 510
Lokalizacja: Łomża


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 2:00 pm  Tytuł:
 
 
u mnie kiedys w podobnej sytuacji nie wymienilem rolek tylko sam pasek, spadla obudowa z rolki i wlazla pod pasek, naszczescie zaworow nie pogielo ale moglo, wiec zrob raban i tyle.
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): cze Cz 12, 2003 12:13 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Warszawa


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 2:00 pm  Tytuł:
 
 
Pewnie łożysko piszczy w rolce i tyle. Dla mnie to jak wymieniać to zawsze jedno i drugie, tak robiłem i zawsze będe robił.

_________________
Civic 2.2vtec, maybe next
http://foto.onet.pl/upload/0/71/_185292_n.jpg
http://foto.onet.pl/upload/19/45/_203152_n.jpg
http://foto.onet.pl/upload/15/30/_152240_n.jpg

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 2:18 pm  Tytuł:
 
 
Kurcze wiecie ze ja za wymiane dalem 450 zl w ASO gdzie pasek kosztowal oryginal za 180zl a reszta to robocizna. Kupie im rolke i bede stal nad nimi czy dobrze robia ale ich zjebie, bo mialem przypadlosc ze mi sie strasznie aparat zaplonowy tlukl i chcieli wymienic, pojechalem do znajomego a on mowi ze cos sprawdzi, jak sie okazalo pasek byl zle naciagniety i szarpal aparatem a w zasadzie takimi odwaznikami co sa w nim, naciagnol tylko pasek i problem zniknol.

A tu jest link do stronki mojej gdzie jest opisana wymiana ale nic nie pisza o rolce- dziwne.
Kosiniak, Tomi 3D a przy jakim przebiegu ci piszczalo?
http://xoron.republika.pl/zrob/rozrzad1.htm
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master

Dołączył(a): mar N 07, 2004 12:11 am
Posty: 510
Lokalizacja: Łomża


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 2:22 pm  Tytuł:
 
 
u mnie bylo ponad 100 tys., ale nie pamietam dokladnie.
Góra
Zobacz profil
Forum Master
Forum Master

Dołączył(a): mar Pn 31, 2003 8:05 am
Posty: 186
Lokalizacja: wodzisław śląski


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 6:15 pm  Tytuł:
 
 
przy rozrządzie powinno się wymieniać wszystko pasek rolki i napinacze!!!!!!!!

_________________
ADRIAN

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 7:37 pm  Tytuł:
 
 
Bylem w JC.
Cena paska 75zl a lozyska 100zl, robocizna po znajomosci u mechanika z Hondy 80zl czyli calosc za 255zl. Wprawdzie mam 145tys czyli na pasku 45tys ale wymienie go za jedym zamachem. W piatek jade do ASO JKK w Katowicach z rachunkiem i bede ich opierd..... zeby mi juz drugi raz za robocizne nie liczyli i wymienili ta rolke, zobaczymy co wymysla i z pewnoscia napisze co i jak. Jesli nic tam nie da rady to wymienie u znajomka za te 255zl to nie majatek.
Czy sa jakies lepsze lub gorsze paski i rolki?? Bo w aso pasek 180zl.
Góra


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 8:16 pm  Tytuł:
 
 
przeciez ten pasek co kupiles wczesniej w aso wystarcza na 120k wiec daj sobie siana ze zmienianiem wymien sama rolke, ja do B16A2 za rolke w ASO placilem jakies ~200pln i tanszego gowna bym nie zakladal bo szkoda robocizny

podejrzewam ze nic nie wskurasz z tym ASO bo cie sie wypra w zywe oczy i powiedza ze pewnie specjalnie nie wymieniles zeby zaoszczedzic
Góra


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 8:53 pm  Tytuł:
 
 
No słów mi brak na pomysły panów z ASO...odkąd pamietam pasek rozrządu wymienia się razem z resztą badziewia a nie tylko sam pasek....brrrr....
Góra


Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 10:36 pm  Tytuł:
 
 
Problem rozwiazany.
Dzieki WIELKIE za wszelkie info i tak bylo warto, narazie rolka nie piszczy ale na nastepny raz bede wymienial full zestaw.
Juz pisze co to bylo a w zasadzie jest-->lozysko oporowe sprzegla piszczy tylko ze tak dzwiek dziwnie nioslo. Autko ma 145 wiec za niedlugo do wymiany sprzeglo--> juz z pewnoscia tarcza docisk i lozysko chociaz nic sie nie slizga.Ile taki komplecik?
Pozdrawiam
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): cze So 14, 2003 7:43 am
Posty: 1215
Lokalizacja: S1 Rikoo


Offline
Post Napisane: kwi Śr 28, 2004 6:57 am  Tytuł:
 
 
Ja mam juz 160 tys i wszystko jest oki
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: kwi Śr 28, 2004 7:58 am  Tytuł:
 
 
Toms napisał(a):
Autko ma 145 wiec za niedlugo do wymiany sprzeglo--> juz z pewnoscia tarcza docisk i lozysko chociaz nic sie nie slizga.Ile taki komplecik?
Pozdrawiam


Cześć,
u mnie też już się kończy, komplet firmy AISIN to 815 zł i rabat 10% (Łódź).
Daniel
Góra


Post Napisane: kwi Śr 28, 2004 7:07 pm  Tytuł:
 
 
Toms napisał(a):
Przynajmniej z waszych wypowiedzi wie ze moze piszczec i potem rzezic ale czy moze sie zatrzec doprowadzajac do zerwania paska?


Tak. Mnie sie tak stalo jakies dwa tygodnie temu. Okazalo sie ze tez nie mialem napinacza wymienionego, zardzewial i sie zatarl a to piszczenie to bylo wlasnie tarcie paska o napinacz. Przy 140km/h pasek sie tak rozgrzal ze postrzepil sie na cienkie nitki i sie zerwal. Oprocz tego wcisnal mi simmerring ktory przy okazji musialem wymienic. Najlepsze z tego wszystkiego ze wymienilem ten pasek i napinacz, zalozylem i mi cif jezdzi jakby nigdy nic. Ani zaworow nie polamalo ani nic :) Zobaczymy za pare tys km...
pzdr
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): lis Pn 04, 2002 11:58 am
Posty: 606
Lokalizacja: Wieruszów
Posiadane auto: Accord SiR-T & CRX del Sol


Offline
Post Napisane: kwi Cz 29, 2004 2:34 pm  Tytuł:
 
 
Toms napisał(a):
Problem rozwiazany.
Dzieki WIELKIE za wszelkie info i tak bylo warto, narazie rolka nie piszczy ale na nastepny raz bede wymienial full zestaw.
Juz pisze co to bylo a w zasadzie jest-->lozysko oporowe sprzegla piszczy tylko ze tak dzwiek dziwnie nioslo. Autko ma 145 wiec za niedlugo do wymiany sprzeglo--> juz z pewnoscia tarcza docisk i lozysko chociaz nic sie nie slizga.Ile taki komplecik?
Pozdrawiam


Do Twojej hondy kompletne sprzęgło ok 550zł + robocizna, ja za swoje zapłaciłem 850zł, robocizna 300

_________________
www.facebook.com/upolkara
--------------------------------
www.upolkara.pl.
609-658-166

 
Góra
Zobacz profilICQ
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Civic Klub PL Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL