Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Mania » Citroen
Strona 1 z 1
Autor Wiadomość


Post Napisane: kwi N 25, 2004 9:38 pm  Tytuł: jakie amorki do xsary?
 
 
jakie amorki polecicie do xsary II 2.0hdi zeby byly bardzo sztywne?

i jak znacie to ceny
Góra
Vectra Unlimited Team

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 1018
Lokalizacja: Poznan - juz nie ale obok


Offline
Post Napisane: kwi N 25, 2004 10:02 pm  Tytuł:
 
 
nie wiem jak to w Xarze,ale ja u siebie w saxo założylem od VTS i jestem zadowolony, sa znacznie twardsze niz seryjne,ale zeby mi nie wypadaja na dziurach ;) u mnie pracuja ze sprężynkami AP.

na zachodzie widzialem ze najczesciej montuja SPAX'y do saxo.

a moze bys od razu jakiegos kita wsadził amorki + sprężyny?

_________________
pzdr
kris @ Drivers Club Poznań

 
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): mar N 16, 2003 12:01 pm
Posty: 2567
Lokalizacja: Środa Wlkp


Offline
Post Napisane: kwi N 25, 2004 10:43 pm  Tytuł:
 
 
Jesli auto ma byc sztywniejsze to przede wszystkim musisz zainwestowac w amortyzatory 2-stronnego działania (komfort we farncuzach bierze sie własnie z tego ze sa tam amortyzatory jedno stronnego działania ).Ja mam w Berlingo Gabriela 2 -stronnego działania samochod stał sie twardszy,nizszy,stabilniejszy.Cena hmmm roznie zalezy od znajomosci ;)

_________________
Audio :II-vice Mistrz Polski 2006 Amator sound only...i to nie jest moje ostatnie słowo ]:->
http://www.citroen-musielak.pl

 
Góra
Zobacz profil
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Pt 23, 2004 8:26 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wawa


Offline
Post Napisane: kwi N 25, 2004 11:34 pm  Tytuł: Re: jakie amorki do xsary?
 
 
{ED} napisał(a):
jakie amorki polecicie do xsary II 2.0hdi zeby byly bardzo sztywne?

i jak znacie to ceny


Mozesz kupic Koni Sport albo Bilstein B6 (zolte). Cena za komplet okolo 2000 PLN. Jeden i drugie mozna regulowac a pozatym Bilsteiny sa regenerowalne.
Mozesz tez kupic amortyzatory w ASO od Xsary VTS 2.0 167 KM, niestety ceny nie znam.
Góra
Zobacz profil
Advanced User
Advanced User

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: POZNAN oczywiscie


Offline
Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 12:39 pm  Tytuł:
 
 
Mialbym uzywane zawieszenie od XSARY XU10J4RS(167KM).W dobrym stanie rok na aucie (to ktore bylo w oryginalnym wyposazeniu )Do tego kpl sprezyn firmy WEITEC -40mm.Wszystko za rozsadne pieniadze.
Góra
Zobacz profil
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Pt 23, 2004 8:26 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wawa


Offline
Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 7:47 pm  Tytuł:
 
 
Xsara VTS 2.0i 16V 167 KM czyli z XU10J4RS jest juz 41 mm nizej niz jakiekolwiek inne Xsary fabrycznie, jak obnizyc ja o kolejne 40 mm to juz tym sie nie da jezdzic po naszych drogach i kraweznikach (wiem cos o tym bo mam Xsare z tym silnikiem, na szczescie nie obnizona ponad te fabryczne 41 mm).
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sty Cz 08, 2004 11:26 pm
Posty: 786
Lokalizacja: Rzeszów
Posiadane auto: Rover 114 GTI i Citroen ZX 2.0 16V


Offline
Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 9:34 pm  Tytuł:
 
 
A czy amorki z Xsary I VTS pasuja to Xsary I 1.6??, zez zmiany sprezyn?? CZy przeswit by sie zmienil? I ile sa drozsze od fabrycznych? :)

_________________
Aczkolwiek z tym, że nie na pewno, bo jeżeli ktoś komuś coś, a ewentualnie, nikt nikomu nic, to po co??

Są trzy prawdy: prawda, tyż prawda i gówno prawda!

ET 1/4 16,241s - Stalowa Wola

 
Góra
Zobacz profil
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Pt 23, 2004 8:26 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wawa


Offline
Post Napisane: kwi Pn 26, 2004 10:08 pm  Tytuł:
 
 
Moj kumpel zalozyl kiedys komplet amorkow od Xsary I VTS 2.0 do Xsary I Coupe 1.6i i jedyne co pamietam z jego opowiadan, to to, ze gokart sie zrobil (sztywno i twardo) wzgledem fabrycznego zawieszenia takiej Xsary 1.6. Czy przeswit sie zmienil, tego nie wiem. Nie znam tez roznicy w cenie, kolega kupil w jakiejs promocji czy wyprzedazy w ASO za mniej niz 1000 PLN komplet. Ogolnie fabryczne obnizenie w Xsarze VTS wynika z nieco innej budowy zawieszenia.
Góra
Zobacz profil
Advanced User
Advanced User

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: POZNAN oczywiscie


Offline
Post Napisane: kwi Wt 27, 2004 9:38 am  Tytuł:
 
 
prawdziwy VTS czyli XU10 nie jest wcale taki twardy...jest autem o sportowym zawieszeniu ale nadajacym sie do jazdy po miescie.
a zawieszenie jest dokladnie takie same jak w kazdej XSARZE np 1,4.roznica jest w amorach o innej charakterystyce tlumienia,innych sprezynach,wahaczach,drazkach skretnych z tylu.ale sa to male roznice -generalnie budowa i dzialanie jest takie same.wiec nie wiem dlaczego mowisz ze obnizenie wynika z innej budowy zawieszenia.
acha ja sobie radze po miescie z autem ktore jest 95 mm nizej niz seria :grin:


pozdrawiam
Góra
Zobacz profil
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Pt 23, 2004 8:26 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wawa


Offline
Post Napisane: kwi Pt 30, 2004 8:00 pm  Tytuł:
 
 
Nie musisz mi tlumaczyc czym jest VTS, ujezdzam juz drugiego :) tym razem najnowszy model.
Owszem da sie tym jezdzic po miescie ale milo nie jest jak ulica jest usiana nierownosciami wynikajacymi z bylejakiego naprawiania dziur.
Niestety mialem juz okazej przytrzec plyta ktora pod silnikiem wiec nie wyobrazam sobie obnizania Xsary VTS 2,0 o kolejne 40 mm do normalnej codziennej jazdy (no chyba, ze ktos nie lub aluminiowej miski swojego silnika i obudowy mechanizmu roznicowego skrzyni i przedniego spoilera czy wogole zderzaka).
Jesli sa roznice w amortyzatorach, elementach sprezynujacych, wahaczach, tylnej belce czy nawet gornych mocowaniach kolumn McPhersona to chyba mozna mowic o inne budowie? Oczywiscie ogolna zasada dzialania i koncepacja zawieszenia sa takie same.
Ogolnie nie jest tak, ze w VTSie tylko elementy sprezynujace obnizaja ta Xsare o 41 mm (oznaczaloby, ze amortyzatory musialby byc krotsze a nie sa i zalozenie ich do zwyklej Xsary obnizonej na drazkach i sprezynach o 40 mm powoduje, ze auto niemal wogole nie ma amortyzcji i jest koszmarnie twarde).
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: kwi Pt 30, 2004 10:51 pm  Tytuł:
 
 
a teraz troche inne pytanie ;) : czy jezeli do juz podkreconego silnika ( 130 KM z 90 ) doloze intercooler i mocniejsza turbine to moze mu to zaszkodzic? (przebieg autka 60000 km)
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): mar N 16, 2003 12:01 pm
Posty: 2567
Lokalizacja: Środa Wlkp


Offline
Post Napisane: kwi Pt 30, 2004 11:19 pm  Tytuł:
 
 
ViTeSse napisał(a):
Nie musisz mi tlumaczyc czym jest VTS, ujezdzam juz )drugiego :) tym razem najnowszy model.
.



:grin: Czarny pracuje w Citroenie :-D ,powiedzmy ze tak samo jak ja ;) 8-)

Ed kazdy silnik ma cos takiego jak przystosowanie do zwiekszenia mocy,ale niestety nie wiem ile xsara moze wytrzymac :roll:

_________________
Audio :II-vice Mistrz Polski 2006 Amator sound only...i to nie jest moje ostatnie słowo ]:->
http://www.citroen-musielak.pl

 
Góra
Zobacz profil
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Mania » Citroen Strona 1 z 1
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL