Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Renault 5 Klub Polska
Strona 1 z 1
Autor Wiadomość
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): paź Śr 29, 2003 2:10 am
Posty: 4343
Lokalizacja: dolnośląskie


Offline
Post Napisane: lis Pn 24, 2003 12:35 pm  Tytuł: [Techniczny] Jak rozebrac desk...
 
 
HEJ!

Qrde - mam problema; Cieknie mi nagrzewnica, do tego stopnia, ze zapowietrza mi sie przez nia uklad chlodzacy, co 100km musze go odpowietszac, bo mi sie fura gotuje. :( Teraz zamknalem obig na nagrzewnicy zaworem i jest git. 500km i nic, ani pecherzyka.

Rozbieralem juz troche deske - tylko ten plastik z zegarami i przyciskami i wlotami na srodku, ale zeby wyciagnac nagrzewnice trzeba chyba zdjac cala deske, nie?

Nagrzewnica jest w tej czarnej skrzynce pod wentylatorem, i na moje oko zeby wyjac nagrzewnice trza wyjac skrzynke, a zeby ja wyjac trza zdemontowac cala deske....

Jak to jest??

Odpiszcie szybko!! HELP!!

8-) re5pect

_________________
8-) Re5pect --- Lodoo

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lis Pn 24, 2003 11:52 pm  Tytuł:
 
 
qrde, nie pomogę, bo jeszcze tego nie robiłem, ale będę musiał, żeby zamontować żaróweczki do zegarka i pokręteł od grzania/wietrzenia itp.
pzdr
Góra
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): cze Pt 20, 2003 10:39 pm
Posty: 242
Lokalizacja: Jelenia Góra


Offline
Post Napisane: lis Wt 25, 2003 12:10 am  Tytuł:
 
 
Z żaróweczkami nie ma problemu , zegarek sie wyjmuje i z tyłu jest żarówka, natomiast tam od grzania : trzeba zdjąć pokrętła i wydłubać jakoś srubokrętem całą tą płytke z tyłu tez bedzie jedna zaróweczka

_________________
#9 => RENAULT 5 KLUB POLSKA

http://www.renault5.club-polska.prv.pl

...:::FIRST MAN THAN MACHINE:::...

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lis Wt 25, 2003 12:47 am  Tytuł:
 
 
kali, dziękuję za podpowiedź
pzdr
Góra
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): paź Śr 29, 2003 2:10 am
Posty: 4343
Lokalizacja: dolnośląskie


Offline
Post Napisane: lis Śr 26, 2003 3:11 am  Tytuł:
 
 
no dobra, a ja??

jak zarowy wymienic tez wiem, ale z nagrzewnica gorzej... dajcie znac!!

narka

_________________
8-) Re5pect --- Lodoo

 
Góra
Zobacz profil
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): lis N 02, 2003 10:45 am
Posty: 336
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.


Offline
Post Napisane: lis Śr 26, 2003 3:42 pm  Tytuł:
 
 
Nagrzewnicy nigdy nie wyjmowalem ale powiem ci mniej wiecej jak rozebrac ta deske. Nigdy nie udalo mi sie rozebrac calosci ale nie mialem ku temu powodow. Raz musialem wyjac wlacznich kierunkowskazow/swiatel itd. myslalem ze wlasnie nie obejdzie sie bez demontazu deski i zaczelem to robic. Po pierwsze ten daszek od licznika do gory (to chyba wiesz...) pozniej licznik... przesunac go w gore na tych 'prowadnicach' na ktorych jest zamocowany a nastepnie starac sie go wyciagnac do siebie. Zeby miec lepsza widocznosc na wszystko odkrecilem ta poleczke gdzie jest popielniczka i zapalniczka (moze niepotrzebnie...). Teraz najwazniejsze to ten srodek z pokretlami o ktorym mowisz. Trzyma go ta nakladta, ktora przychodzi na niego od gory. Zdejmiesz ja przez podwazenie pod gore poniewaz jest mocowana na takich klamrach... Szczerze mowiac na tym przerwalem bo sie przerazilem co zrobilem z autem :grin:
Poprobuj delikatnie poszarpac i zobacz w jaki sposob dany element oze byc zamocowany. A wracajac do nagrzewnicy to mam nadzieje ze ktos ci wkoncu wyjasni czy demontaz dechy jest konieczny :)
Zycze powodzenia 8)

_________________
http://www.RENAULT5-KLUB-POLSKA.prv.pl

 
Góra
Zobacz profil
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): paź Śr 29, 2003 2:10 am
Posty: 4343
Lokalizacja: dolnośląskie


Offline
Post Napisane: lis Cz 27, 2003 2:17 pm  Tytuł:
 
 
Zdjecie tego plastiku i bebechow zajelo mi 15 minut - to zadna filozofia...

Mi chodzi o wyjecie nagrzewnicy ztej czarnej skrzynki pod deska rozdzielcza - do tego trza chyba zdjac deske, a ja nie wiem jak... :(

piszcie szbko!!!!! HELP!

_________________
8-) Re5pect --- Lodoo

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lis Pt 28, 2003 5:08 pm  Tytuł:
 
 
Cytuj:
zegarek sie wyjmuje i z tyłu jest żarówka, natomiast tam od grzania : trzeba zdjąć pokrętła i wydłubać jakoś srubokrętem całą tą płytke z tyłu tez bedzie jedna zaróweczka

rzeczywiście proste jak dymanie, ale okazało się, że to nie wina żarówek, świeże też nie chcą zadziałać szmatki jedne :evil:
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): lis N 02, 2003 10:45 am
Posty: 336
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.


Offline
Post Napisane: lis N 30, 2003 11:27 am  Tytuł:
 
 
Cytuj:
rzeczywiście proste jak dymanie, ale okazało się, że to nie wina żarówek, świeże też nie chcą zadziałać szmatki jedne

hehe ja mam to samo... wsadzam nowki i nie swieca a zegarka nie chce rozbietac bo boje sie ze cos [ bluzgu bluzgu ] :???:

_________________
http://www.RENAULT5-KLUB-POLSKA.prv.pl

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lis N 30, 2003 9:25 pm  Tytuł:
 
 
i co? myślisz, że trzeba rozbierać deskę, że coś tam może nie kontaktować? nie wiem co zrobić, ale coś muszę, bo wszystkie żarówki mi działają, a to qrestwo ciemne jak noc. temperaturkę, nawiew itp ustawiam po omacku, wiadomo, ale godziny ni cholery nie da się sprawdzić. strasznie mnie to wkurza :-?
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): lis N 02, 2003 10:45 am
Posty: 336
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.


Offline
Post Napisane: gru Pn 01, 2003 12:41 am  Tytuł:
 
 
U mnie jest ten zonk ze podswietlenie galeczek od nawiewu itd dziala tzn swieci... tylko ten cholerny zegarek ciemnota ;) Bede sie temu musial blizej przyjzec kiedys. Dobrze ze mam jeszcze zegarek w radyjku :P

_________________
http://www.RENAULT5-KLUB-POLSKA.prv.pl

 
Góra
Zobacz profil
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): paź Śr 29, 2003 2:10 am
Posty: 4343
Lokalizacja: dolnośląskie


Offline
Post Napisane: gru Pn 01, 2003 1:51 am  Tytuł:
 
 
Ostatnio narabialem z podswietleniem zegarka i okazalo sie, ze ORYGINALNIE zle byly kabelki we wtyczke do zegarka wsadzone!!

Od podswietlenia jest niebieski a masa to czarny, obadaj, zeby obydwa szly do zarowki.

zeby wyjac zegarek otworz popielniczke i odkrec ja (2 srubki na dole) i wyjmij popielniczke a potem wsadz lape do srodka :D i wypchnij zegarek na zewnatrz....

jak nagrzewnice wyciagnac piszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
8-) Re5pect --- Lodoo

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: gru Pn 01, 2003 1:09 pm  Tytuł:
 
 
nie trzeba nawet odkręcać popielniczki/zapalnieczki, wystarczy ostrożnie podważyć zegarek i wyjdzie
Góra


Post Napisane: gru Pn 01, 2003 7:36 pm  Tytuł:
 
 
jak nagrzewnice wyciagnac piszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

MASZ BRACIE PROBLEMA BO Z TEGO CO PAMIETAM JAK ROZBIERALEM POPRZEDNIA RENIE NAGRZEWNICA BYLA JEDNA Z OSTATNICH ELEMENTOW WYJETYCH Z SAMOCHODU TAK WIEC CALA DECHA DO ZDIECIA AHA PAMIETAJ ZE JEST NA ZATRZASKACH I LATWO JE URWAC :o CALY KOKPIT NATURALNIE
Góra
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): paź Śr 29, 2003 2:10 am
Posty: 4343
Lokalizacja: dolnośląskie


Offline
Post Napisane: gru Pn 01, 2003 8:47 pm  Tytuł:
 
 
wiem, wlasnie mi DOBER powiedzial (dzieki kochany doberku) :)

juz czaje baze i beda pory to juz wiem.....

narka

_________________
8-) Re5pect --- Lodoo

 
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): maja Pn 26, 2003 10:10 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Łódź


Offline
Post Napisane: gru Wt 02, 2003 12:37 pm  Tytuł:
 
 
no problemo :)

_________________
RENAULT 5 KLUB POLSKA
części do R5
http://www.dober4.republika.pl/el%20nad ... 0wlew.html - sportowe wlewy paliwa
RE5PECT

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: gru Wt 16, 2003 6:45 pm  Tytuł:
 
 
dober napisał(a):
no problemo :)


A mi wszystko świeci nawet zapalniczka i nawet oświetlenie punktowe dla czytelników gazet. Ale z tą zapalniczką to się nieźle na..bałem.
Góra
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Renault 5 Klub Polska Strona 1 z 1
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Szukaj:
Skocz do:  


cron


POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL