Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Tico Tuning Team
Strona 1 z 1
Autor Wiadomość


Post Napisane: maja So 24, 2003 8:41 pm  Tytuł: FERODO
 
 
Czy mozna dostac kLOcki ferodo DO tikacza ALE TE O LEPSZEJ WYMIANIE CIEPLNEJ premium czy tam SPORT bo u mnie hamulce to klapa musze odpowietrzyc moze jakac mocniejsza pompe zaloze ale moze klocki najwiecej by wskuraly Ma ktos moze je zalozone jakie odczucia?

Moj braciak ma takie w CITROENIE AX to sa brzytwy ale dopiero jak sie rozgrzeja :)
Góra


Post Napisane: maja So 24, 2003 11:32 pm  Tytuł:
 
 
dobry płyn hamulcowy, zestaw odpowietrzony i bedzie OK
P.S.Może tarcze już do wymiany się szykują?
P.P.S A może tarczki i zaciski od Matiza i koła 13'? to napewno byłby wypas
Góra


Post Napisane: maja N 25, 2003 11:55 am  Tytuł:
 
 
:) Ferodo do tikataka istnieją, bo sam mam takie, ale sport - szybciej zedrzesz i klocki i tarcze. Chyba, że jeździsz wyścigowo to wtedy tak.
Zdrówko
Góra


Post Napisane: maja N 25, 2003 3:23 pm  Tytuł: klocki
 
 
ferodo do ticolota sa w hurtowniach intercars w calej polsce z tego co pamietam miesiac temu kosztowaly 97 zl
Góra


Post Napisane: maja Pn 26, 2003 8:51 pm  Tytuł:
 
 
97zl na koło, czy na obie strony?
Góra


Post Napisane: maja Wt 27, 2003 12:06 am  Tytuł:
 
 
na caly przod lewe i prawe przednie kolo :P :grin:
Góra


Post Napisane: maja Wt 27, 2003 10:27 pm  Tytuł:
 
 
a jak ma sie sprawa z technicznego punktu z przekładką McPersonów ze zwrotnicami i namulcami od Matiza? da rade?
Góra


Post Napisane: maja Śr 28, 2003 8:18 pm  Tytuł:
 
 
CO SIE WYMIENIA JAK SIE CHCE OD MATIZA HAMULCE I POWIEDZCIE MI ILE TO KOSZTUJE Z GORY DZIEKUJE
Góra


Post Napisane: maja Śr 28, 2003 11:14 pm  Tytuł:
 
 
wymienia sie hamulce od Tico na hamulce od Matiza +koła 13' na przód
z góry prosze
Góra


Post Napisane: maja Śr 28, 2003 11:45 pm  Tytuł:
 
 
ferodo to nic nadzwyczajengo, jeśli już jakieś porządne to kupuj brembo, to prawdziwy mistrz hamulcy. oczywiscie jesli klocki brembo to i tarcze, a wtedy hamowanie masz lepsze o 50% na bank!
Góra


Post Napisane: cze Cz 05, 2003 10:02 am  Tytuł:
 
 
tylko jaki jest koszt klockow brembo i tarcz ???? xhyba wiecej niz ferodo masz takie zainstalowane w swojej megance????
Góra


Post Napisane: cze Cz 05, 2003 10:10 am  Tytuł:
 
 
kOgi napisał(a):
ferodo to nic nadzwyczajengo, jeśli już jakieś porządne to kupuj brembo, to prawdziwy mistrz hamulcy. oczywiscie jesli klocki brembo to i tarcze, a wtedy hamowanie masz lepsze o 50% na bank!


:roll:
Ekstra pomysł, tylko:
1. CZy jest zestaw dedykowany lub taki, który można zainstalować w tiktaku?
2. Jaki jest koszt takiej imprezy?
Zdrówko
Góra


Post Napisane: cze Cz 05, 2003 10:48 am  Tytuł:
 
 
No wiec powiem tak nie ma wiekszego znaczenia jakie dasz klocki hamulcowe !!!! czy ferodo czy brembo gdyz najistotniejsze jest jaki masz płyn hamulcowt wlany i zeby było wszystko dobrze odpowietrzone a wtedy nawet na zjechanych klockach bedzie blokowal koła !!! Ferodo da Ci tylko tyle ze dluzej na nich pojezdzisz bo zwykle szybciej sie sypia :) TO JEST MOJE ZDANIE I BEZ WOJEN PROSZĘ 8-)
Góra


Post Napisane: cze Cz 05, 2003 5:23 pm  Tytuł:
 
 
a ja powiem tak mam zmienione tarcze bebny klocki i szczeki oraz plyn wszystko kupione w intercars klocki ferodo tarcze oryginalne a bebny polskie ale nie pamietam firmy wiem ze jakies robione dla rallycrossu plyn wlalem castrola DOT4 a szczeki tez ferodo zaplacilem troszku ale powiem tak oplacalo sie i nie jest to kwestia plyny jedynie bo tarcze i klocki daja wiele a tyl tak samo. Pojechalem na przeglad do daewoo i jak facet na rolkach reczny zaciagnal to autko wywalilo powiedzial ze pierwszy raz widzi zeby tico mialo takie hamulce jedyny bol to taki ze pedal mi opadl nizej ale hjamuje lepiej nie wiem czemu tak jest zaden mechanik mi nie umie tego wytlumaczyc :) natomiast co do zmiany ukladu calego na matizowy jest to mozliwe pytalem o to ale powdzieli ze wtedy traci sie homologacje i trzebaplacic za jakies extra badania bo ingerencja w ukl hamulcowy jest niedozwolona. Oczywiscie mozna i to przejsc za jakies 50 zl :)
Góra


Post Napisane: cze Cz 05, 2003 5:26 pm  Tytuł:
 
 
a ja powiem tak mam zmienione tarcze bebny klocki i szczeki oraz plyn wszystko kupione w intercars klocki ferodo tarcze oryginalne a bebny polskie ale nie pamietam firmy wiem ze jakies robione dla rallycrossu plyn wlalem castrola DOT4 a szczeki tez ferodo zaplacilem troszku ale powiem tak oplacalo sie i nie jest to kwestia plyny jedynie bo tarcze i klocki daja wiele a tyl tak samo. Pojechalem na przeglad do daewoo i jak facet na rolkach reczny zaciagnal to autko wywalilo powiedzial ze pierwszy raz widzi zeby tico mialo takie hamulce jedyny bol to taki ze pedal mi opadl nizej ale hjamuje lepiej nie wiem czemu tak jest zaden mechanik mi nie umie tego wytlumaczyc :) natomiast co do zmiany ukladu calego na matizowy jest to mozliwe pytalem o to ale powdzieli ze wtedy traci sie homologacje i trzebaplacic za jakies extra badania bo ingerencja w ukl hamulcowy jest niedozwolona. Oczywiscie mozna i to przejsc za jakies 50 zl :)
Góra


Post Napisane: cze Pn 16, 2003 3:22 pm  Tytuł:
 
 
hmm wszystko fajnie, tylko prosze o wyjasnienie mi jednej rzeczy, czym sie roznia te bebny od rallycrossu od seryjnych bo wydaje mi sie, ze w czym s tak prymitywnym jak beben hamulcowy nie da sie jzu nic usprawnic, ale moze sie myle. A jesli sie myle to bylbym chetny aby mi ktos wyjasnil tą kwestie, bo moj uklad hamulcowy z tylu nie jest zbyt wydajny nawet z nowymi sprezynkami i okladzinami hamulcowymi. Żeby zblokowac kola musze naprawde porzadnie szarpnac dzwignia od recznego i niestety nie zawsze to wystarczy by zblokowac kolka :cry: , a usprawnienie tego elementu bardzo by mi sie przydalo do KJS-ow i tym podobnych sciganek.
Góra


Post Napisane: cze Pn 16, 2003 11:50 pm  Tytuł:
 
 
wiec tak jesli chodzi o te bebny to podobno (ja nie robie bebnow tylko je kupuje) nie jest to odlew ze zwyklego zeliwa ale z jakimis domieszkami podobnomaja od wew storny zwiekszona ciernosc (chyba tak sie to nazywa) w kazdym badz razie dzisiaj nawet sie nimi bawilem powiem tak przy 80km/h spokojnie reczny potrafi zablokowac kolka na 5 zabku
nie ma z tym zadnych proeblemow
a bebny wymienilem bo na ostatnimzlocie w zabrzu podczas wyscigu fajnie mi si ekolo blokowalo i w sumie jechalem na 3 normal i 4 zablokowane :) ale jazda nie polecam w kazdym badz razie tyl mam nowy caly oba bebny oraz wnetrznosci
polecam erodo naprawde super trzymaja a babny na marginesie kosztowaly mnie u faceta jednego na gieldzie w gliwicach 47 zl za sztuke wiec taniej niz oryginaly a extra hamuja :)
Góra


Post Napisane: cze N 22, 2003 5:56 pm  Tytuł:
 
 
a w sklepach int. ktos takich bebnow nie widzial?
Góra
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Tico Tuning Team Strona 1 z 1
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL