Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Kadett Tuning Klub
Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Autor Wiadomość


Post Napisane: sie Pn 25, 2003 2:16 pm  Tytuł: Gotujący się C20NE
 
 
Silnik po dłuższej jeździe wywala wodę...
Co może być niedobrego w nim?
Nie ma termostatu, czujnik temp dla wentylatora wymieniony (choć nie wykluczam, że on padł)
Na LCD wentylator załącza się na 4 kresce...powinien na drugiej??
Do tego wszystkiego błąd ECU 71...
Ma ktoś koncepcje??

Rav
Góra


Post Napisane: sie Pn 25, 2003 2:59 pm  Tytuł:
 
 
Rav, ja mam. walnieta uszczelka pod glowica lub peknieta glowica jak u mnie niedawno. polaczenie kompresji z kanalami wodnymi wypiera wode z ukladu. woda nie dochodzi do chlodnicy. sprawdz przy nagrzanym aucie czy nie masz czasem zimnej chlodnicy. jesli tak, to modl sie, zeby to byla uszczelka...
drugi objaw to gejzer wody przy pracujacym motorze ze zbiorniczka wyrownawczego przy otwartym korku...
Góra


Post Napisane: sie Pn 25, 2003 3:08 pm  Tytuł:
 
 
Kielkac napisał(a):
Rav, ja mam. walnieta uszczelka pod glowica lub peknieta glowica jak u mnie niedawno. polaczenie kompresji z kanalami wodnymi wypiera wode z ukladu. woda nie dochodzi do chlodnicy. sprawdz przy nagrzanym aucie czy nie masz czasem zimnej chlodnicy. jesli tak, to modl sie, zeby to byla uszczelka...
drugi objaw to gejzer wody przy pracujacym motorze ze zbiorniczka wyrownawczego przy otwartym korku...

Na zimnym silniku jest OK...
Ino jak się zagrzeje to rzyga wodą na lewo i prawo :)
Oleju w wodzie nie ma..na odwrót też nie...wszystko cacy...
Rav
Góra


Post Napisane: sie Pn 25, 2003 3:25 pm  Tytuł:
 
 
Rav napisał(a):
Oleju w wodzie nie ma..na odwrót też nie...wszystko cacy...
Rav


ja tez nie mialem oleju w wodzie. to o niczym nie swiadczy. olej w wodzie znajdziesz jak pekniecie uszczelki czy glowicy polaczy kanaly wodne i oplejowe. w moim przypadku poloczyla sie kompresja z cylidrow z kanalami wodnymi.

sprawdz czy masz goraca chlodnice jak sie furka nagrzeje...
Góra


Post Napisane: sie Pn 25, 2003 4:36 pm  Tytuł:
 
 
ja moze sie nie wypowiem - ale zapytam o co innego - czy miedzy czujnikiem temperatury cieczy chlodzacej a wyswietlaczem na digitalu sa jakies przekazniki ? bo nie wyswietla mi stanu temperatury na digitalu - digital napewno sprawny i czujnik przy termostacie (to chyba ten) tesh napewno sprawy i chce bezposrednio poprowadzic kabelek miedzy czujnikiem a digitalem i boje sie ze cosik przez to spiep....... !! mozna tak ?
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sty Cz 23, 2003 1:18 am
Posty: 297
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Offline
Post Napisane: sie Wt 26, 2003 12:54 am  Tytuł:
 
 
nie ma przekaznika Hackman.

mi tesh sie gotowal silnik bez termostatu - powod - krzywa glowica i przedmuchalo uszczelke glowicy z cylindrow na kanal wodny. pozdrawiam

_________________
KTK #024

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: sie Wt 26, 2003 10:19 am  Tytuł:
 
 
RayTher, no wlasnie. mialem to samo, tylko ze glowica do renowacji... :D
Góra


Post Napisane: sie Wt 26, 2003 11:44 am  Tytuł:
 
 
a tak z ciekawosci zapytam ile kosztuje renowacja glowicy ?
Góra


Post Napisane: sie Wt 26, 2003 12:58 pm  Tytuł:
 
 
wszystko zalezy od indywidualnych uszkodzen. ja dalem prawie 750 pln w tym naprawa wszystkich cylindrow i wymiana jednej szklanki bez regenreacji prowadnic zaworow. do tego dochodzi koszt wyciagniecia jej z silnika i wlozenia ponownego oraz nowej uszczelki...
Góra


Post Napisane: sie Wt 26, 2003 9:53 pm  Tytuł:
 
 
no to dolozyc 300 zl i mamy uzywani silniczek
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sty Cz 23, 2003 1:18 am
Posty: 297
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Offline
Post Napisane: sie Śr 27, 2003 12:53 am  Tytuł:
 
 
ja dalem za planowanie dwustronne, wymiane prowadnic i uszczelniaczy zaworow, docieranie gniazd 400zl montaz i demontaz odpada bo zakladalem sam. pozdrawiam

_________________
KTK #024

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: sie Śr 27, 2003 10:09 am  Tytuł:
 
 
gajos napisał(a):
no to dolozyc 300 zl i mamy uzywani silniczek


moze c20ne, ale nie 2.5td... :D
Góra


Post Napisane: sie Śr 27, 2003 10:53 am  Tytuł:
 
 
czyli przy rozgrzanym silniku po odkreceniu zbiorniczka woda nie ma prawa wydostac sie ? u mnie chyba tylko cisnienie słychac i nic wiecej ale lepiej sprawdze bo ostatnio cos mi ubywa plynu chyba :-)
Góra


Post Napisane: sie Śr 27, 2003 12:44 pm  Tytuł:
 
 
oj chyba moze sie wydostac, ja mma wyminiona uszcelke pod glowica, i jak jest silnik rozgrzany to woda podchodzi do gory wylotu ze zbiornika wyrównawczego
Góra


Post Napisane: sie Śr 27, 2003 1:59 pm  Tytuł:
 
 
tak, ale nie moze byc gejzeru wodnego... :D
Góra


Post Napisane: sie Pt 29, 2003 12:22 am  Tytuł:
 
 
na 99,99% uszczelka lub glowica modl sie zeby blok byl caly moj kolega w polonezie tesz tak mial to wozil 5litrow wody i dolewal co jakis czas co mu wyrzucilo asz kturegos dnia zapomnial i przegrzal silnik i blok posypal sie przez 3 cilindry i przez dwa kanaly wodne i teraz jusz poldek jest na zlomie bo remont wy przekroczyl wartosc samochodu

ja mialem podobne obiawy ale ja mialem zapowietrzony uklad i powietrze z ukladu wywalalo wode jak to zrobilem to posypala sie uszczelka i za palnowanie placilem 60 zloty i drogie 60 za sprawdzenie szczelnosci za caly remont (w tym zawory, popychacze, panewki i pierscionki) zaplacilem 650 zloty

gajos, czasem wolalbym za ta cene wyremontowac silnik nisz kupowac nowy bo nowy moze byc tak samo zajezdzony lub jeszcze bardziej a jak w swoim zrobisz kapitalny remont to wiesz co masz wymienione i ile na tym pojezdzisz
Góra


Post Napisane: sie Pt 29, 2003 8:44 am  Tytuł:
 
 
Wielkie dzięki za wszelakie rady....Nie chcę widzieć miny gościa kiedy się dowie o głowicy. Sprawdzę jeszcze uszczelkę pod głowicą dla pewności...

Rav
Góra


Post Napisane: sie Pt 29, 2003 11:39 pm  Tytuł:
 
 
ps. dla pewnosci oddaj glowice na badanie na szczelnosc bo moze sie okazac ze glowica szczelila i cala praca z wymiana uszczelki itp. pudzie na mane a test na szczelnosc to wydatek max 100zl.
Góra
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Kadett Tuning Klub Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL