Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Fora główne » Techniczne
Strona 1 z 1
Autor Wiadomość


Post Napisane: lip Pn 22, 2002 3:15 am  Tytuł: Problem w Dieslu
 
 
Mam Mazde 626 2.0 Diesel i jakies 17 s do 100.Co mozna zrobic zeby to poprawic poza wymina filtra powietrza i wymina silnika :)
Góra


Post Napisane: lip Wt 23, 2002 6:38 pm  Tytuł:
 
 
Czy to jest diesel czy turbodiesel? Bo jak to pierwsze to niewiele zawalczysz, jeśli turbo to pewne możliwości są.
Góra


Post Napisane: lip Wt 23, 2002 11:46 pm  Tytuł:
 
 
Niestety tylko Diesel bez turbiny.
Góra
B16Addict
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Pt 12, 2002 11:06 pm
Posty: 1848
Lokalizacja: Gdynia


Offline
Post Napisane: lip Śr 24, 2002 12:37 am  Tytuł:
 
 
Teorytycznie mozna probowac turbo wstawiac... najlepiej od jakiegos diesla, np. od starego TDI od audi czy vw...

Albo Briski :-D
Góra
Zobacz profilICQ


Post Napisane: lip Śr 24, 2002 9:59 am  Tytuł:
 
 
wychuchol_ napisał(a):
Niestety tylko Diesel bez turbiny.


Teoretycznie to nic nie da sie zrobic bo juz pytalem.Gt u Chojnackiego poprawia osiagi w zakresie gora 10% i to wszystko.Koszt zalozenia turbo jest nieoplacalny,poniewaz oprocz samej turbiny trzbea zmienic jeszcze pare rzecz i obnizyc kompresje.Najprostsza(no moze nie :D )rzecza jest wymiana silnika,niestety nie wiem jak do mazdy ale do mnie kazdy silnik vw 19Tdi podejdzie, a koszt takiego silnika to okolo 1000-2000zl w zaleznosci od stanu itp.
Góra


Post Napisane: lip Śr 24, 2002 6:38 pm  Tytuł:
 
 
Tysiąc czy dwa tysiące to będzie silnik bez osprzętu albo bez papierów.
DAN, a po co obniżać kompresję? W benzynie to zrozumiałe - groźba spalania stukowego, ale w dieslu? Chipowane TDI i podobne nie są do tego rasowania odprężane.
Góra


Post Napisane: lip Śr 24, 2002 9:06 pm  Tytuł:
 
 
gondoljerzy napisał(a):
Tysiąc czy dwa tysiące to będzie silnik bez osprzętu albo bez papierów.
DAN, a po co obniżać kompresję? W benzynie to zrozumiałe - groźba spalania stukowego, ale w dieslu? Chipowane TDI i podobne nie są do tego rasowania odprężane.

masz racje ale w silniku TDI a nie w zwyklym dieslu,poniewaz one seryjnie maja turbo.Zwykly ma kompresje 23(przynajmniej ja taka mam,tak wynika z ksiazki)a Tdi - 19,5.Zreszta w zwyklej beznzynie(tzn seryjnie silnik nie przygotowany pod turbo) jak chcesz zalozyc turbo tez musisz odprezyc go.
Podsumowujac:
Koszt duzy a nie wiadomo jak dlugo taki silnik pociagnie, ile tu juz bylo przypadkow ze korba wyszla bokiem :grin: albo cos innego nie wytrzymalo
Góra


Post Napisane: lip Cz 25, 2002 5:11 pm  Tytuł:
 
 
W benzynie, jeśli doładowanie nie przekracza 0,5 bara można zaryzykować bez odprężania. 0,3bara w ciemno. Jeśli w TDI dowalają chipami doładowanie do 1bara lub więcej. Niech się o konkretach wypowiedzą spece od dieslów. Ale w TDI jest wtrysk bezpośredni i on nie potrzebuje na dzień dobry tak wysokich stopni sprężania jak u ciebie przy wtrysku pośrednim. Poza tym jeśli odprężysz swój silnik możesz mieć problemy z odpalaniem i pracą silnika w zimie. Gdy odpalasz nie będziesz miał przecież żadnego doładowania.
Oczywista sprawa, decyzja należy do ciebie. Ja sam skłąniam się coraz bardziej ku turbinie, chociaż jeszcze z rok temu absolutnie odrzucałem takie pomysły. Ale raczej też w sensie wymiany całego silniczka, a nie dokładania do aktualnego.
Góra


Post Napisane: lip Pt 26, 2002 1:28 pm  Tytuł:
 
 
Ja bym proponował:
-obróbka głowicy
-poprawić dolot-wkład K&N i nawiew chłodnego powietrza
-poprawić wydech-wyciąć kata
-mniejsze opony-dobrze napompowane
-wyeliminować opory toczenia-dobrze ustawić zbieżnośc kół,sprawdzić czy klocki hamulcowe nie obcierają
-odchudzenie autka-pusty bagażnik,bak zalany na 1/3,wywalić tylną kanapę,zapas,podnośnik
Myślę że poprawa będzie spora a koszty w miarę niskie.
Góra


Post Napisane: lip Pt 26, 2002 10:12 pm  Tytuł:
 
 
Pokaz mi diesla który ma splanowaną głowicę.
Normalnie diesel ma komprecje od 20 - 23 i więcej.
Jak splanujesz to jeszcze bardziej wzrośnie kompresja, a silnik rozsadzi.
Góra
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Fora główne » Techniczne Strona 1 z 1
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL