Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Fora główne » Główne
Strona 1 z 1
Autor Wiadomość
Rookie
Rookie

Dołączył(a): gru Pt 22, 2006 11:07 pm
Posty: 1


Offline
Post Napisane: gru Pt 22, 2006 11:21 pm  Tytuł: Koło zamachowe - odelżanie
 
 
Słyszałem kiedyś ze przetoczenie kola zamachowego wyciska troche wiecej mocy z silnika ale w jakis czas pozniej dowiedzialem sie ze po przetoczeniu zamachu latwiej moze peknac wal korbowy. jezeli ktos sie na tym zna to prosze o info czy moge przetoczyc zamach a jak tak to w jakim procencie moge zmniejszyc jego wage

_________________
f2f55ce548

 
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): maja Śr 28, 2003 4:33 pm
Posty: 2147
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Posiadane auto: Corsa B 3.0 V6


Offline
Post Napisane: gru Pt 22, 2006 11:39 pm  Tytuł:
 
 
przetoczenie koła nie da ci więcej mocy, tylko szybciej ci się silnik będzie wkręcał na obroty

_________________
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność." Adam Opel
Opel Corsa 3.0 V6 Supercharged

 
Góra
Zobacz profil
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 4775
Lokalizacja: Wrocław
Posiadane auto: Omega Bee


Offline
Post Napisane: gru So 23, 2006 12:23 am  Tytuł:
 
 
I co za tym idzie bedzie szybciej zchodzil z tych obrotow czyli bedzie szybciej zwalnial po puszczeniu gazu

_________________
>>> TRS RALLY TEAM <<<
Hurtownia KOMIS sprzetu AGD - Zapraszam na aukcje:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5203328
Astra 'LA VISTA :D
Obrazek
Obrazek

 
Góra
Zobacz profil
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): maja Cz 18, 2006 6:08 pm
Posty: 1143
Lokalizacja: Ciechanów
Posiadane auto: DŻAPAŃSKI SPRZENT a nie jakieś tam bą żur :P


Offline
Post Napisane: gru So 23, 2006 1:24 am  Tytuł:
 
 
Krótko mówiąc, jak odelżysz koło zamachowe to zyskasz na przyspieszeniu, ale stracisz na prędkości maxymalnej oraz spalanie wzrośnie.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku, aLe cZaSeM SiEm fFyGłópIaM :D
Obrazek

 
Góra
Zobacz profil
[ZBANOWANY]
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wrz Cz 07, 2006 11:54 am
Posty: 1158
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza


Offline
Post Napisane: gru So 23, 2006 1:43 am  Tytuł:
 
 
Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.
Góra
Zobacz profil
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 4775
Lokalizacja: Wrocław
Posiadane auto: Omega Bee


Offline
Post Napisane: gru So 23, 2006 1:58 am  Tytuł:
 
 
demonciastek napisał(a):
Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.

Dokladnie ;)

_________________
>>> TRS RALLY TEAM <<<
Hurtownia KOMIS sprzetu AGD - Zapraszam na aukcje:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5203328
Astra 'LA VISTA :D
Obrazek
Obrazek

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: gru N 24, 2006 11:55 am  Tytuł:
 
 
No to teorie juz ci podali a ja c podam praktykę.
W maluchu miałe mtococzny o 50%
W cinquecento mialem o 60 % ale sie rozleciał i mam robiony w Poznaniu ale stoczony o 50%
Prędkośc maxymalna spada - jasne jadę na odcince na 5 tym biegu przy 8 tys obrotów - :-D
Szybsza reakcja na gaz , jak jest profi wywazone to długa żywotnośc.
polecam odelżyć tez koniki regulujące zawory, solerowac laski popychaczy, odelżyć koła jezeli się da i zjechać gdzieneigdzie docisk sprzęgła - o ile jest odpowiednio gruby.
Generalnie jak odelżysz wał i korbowody i tłoki to auto będzie szybciej reagowac na gaz - do tego jakis sportowy wałek , i obrobiona głowica i mamy wiertarkę.
dodam że poza wyważaniem wału i zamachu reszte robiłem sam
Góra
Ultimate Tuningforum Master
Ultimate Tuningforum Master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wrz Cz 01, 2005 6:56 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Zielona Góra
Posiadane auto: 200sx 2.0 turbo & audi a4 b6


Offline
Post Napisane: gru Cz 28, 2006 5:58 am  Tytuł:
 
 
demonciastek napisał(a):
Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.


Trzeba wyważyć. Bo jak by koło miało bicie to może wypaść a jak wypadnie to... Kokpit w pół :D

_________________
320KM i jeszcze przybędzie

 
Góra
Zobacz profil
Coupe Lover
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sty Śr 22, 2003 4:44 pm
Posty: 5124
Lokalizacja: Sulechów
Posiadane auto: Honda Prelude 2.2 VTI-T, VW Passat B6 2.0 TDI-CR


Offline
Post Napisane: gru Cz 28, 2006 2:40 pm  Tytuł:
 
 
a nogi na asfalcie ;) Generalnie jesli jest mozliwosc to lepiej kupic lzejsze kolo do danego typu auta niz kombinowac z seryjnym bo to taka robote ze jednemu wyjdzie a drugi moze spieprzyc

_________________
Obrazek

 
Góra
Zobacz profil
I Rule...contact service
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 4775
Lokalizacja: Wrocław
Posiadane auto: Omega Bee


Offline
Post Napisane: gru Cz 28, 2006 11:30 pm  Tytuł:
 
 
Taaa tylko takie kolo profi zrobione kosztuje 10X tyle co takie home made. Ale coz nikt nie powiedzial ze tuning jest tani. Lecz mozna to zrobic we własnym zakresie lecz trzeba do tego podejsc z glowa i wszystko wywazyc.

_________________
>>> TRS RALLY TEAM <<<
Hurtownia KOMIS sprzetu AGD - Zapraszam na aukcje:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5203328
Astra 'LA VISTA :D
Obrazek
Obrazek

 
Góra
Zobacz profil
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Strona główna forum » Fora główne » Główne Strona 1 z 1
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL