Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora główne » Główne
Strona 1 z 4 1, 2, 3, 4 Następna strona
Autor Wiadomość


Post Napisane: lip So 13, 2002 1:52 pm  Tytuł: Dlaczego cieknie olej?
 
 
Wykręcam moim maluszkiem na 2-gim biegu na maksa 80 km/h. Kilka takich rozwinięć prędkości i wszystko się tozkręca....... Obejmy tłumika sie urywają, pasek z alternatora sie obraca ząbkami w frugą strone, bagnet z oleju mi czasami wyskakuje, ale najgorsze jest to że wyciska mi wtedy olej z samego wału korbowego od strony sprzęgła...... A to jest dla mnie kłopotiwe bo tarcze mi co chwilke zasyfia, Uszczelniałem to juz kilka razy, ale kilka rozwinięć prędkości i znów mi tam leje...........Jak się z tym uporać?
Dodam że na tylnej "osi" mam koła 165/60 R14.
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 2:18 pm  Tytuł:
 
 
A nie przesada z tym 80 na 2 biegu? :o
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 2:28 pm  Tytuł:
 
 
Jaka przesada............. 80 h na dwójce mam na maksa!!!!! Niewiem jak ale moge to udowodnić, silnik chodzi jak wirówka , nie mam obrotomierza, ale takie są obroty że szok........
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 4:01 pm  Tytuł:
 
 
No i mi właśnie chodzi o to że przy takich obciążeniach to nie dziwota, że ci wszystko siada :).
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 8:46 pm  Tytuł:
 
 
Maluch to nie formula 1 takie przeciazenia to ci wszystkie uszczelki poleca
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 8:50 pm  Tytuł:
 
 
na tych laczkach to 80kmh na 2 masz przy 8700?? twoj silnik to chyba jakas A-grupa albo baaaardzo ci licznik przeklamuje :-D
Góra


Post Napisane: lip So 13, 2002 10:49 pm  Tytuł:
 
 
licznik mi nie przekłamuje gdyż próbowałem już na wszelkie sposoby, montowałem inne liczniki, licznik z rowera dawałem, z trzema różnymi samochodami obo próbowaliśmy.
Wdług ich wskazań zgadza się prędkość.
Bardzo często urywa mi się wiatrak z chłodzenia silnika.......
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): maja Pn 20, 2002 10:11 am
Posty: 266
Lokalizacja: Poznan


Offline
Post Napisane: lip So 13, 2002 11:36 pm  Tytuł:
 
 
A na maxa ile leci, 220?
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:02 am  Tytuł:
 
 
hehehe
a w wale z tylu jest taka zaslepka i najczesciej to ona sie rozszczelnia najlepieej isc z tym do speca od walow bo samemu ciezko wyciagnac tuleje za ktora jest ta zaslepka
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 1:18 am  Tytuł:
 
 
tuleje sie wyciska samemu w 2 minutki........
gorzej z wyciagnięciem zaslepki.
Robiłem to już z 5 razy. Najgorzej jak pomysle, jest wyciągać kolejny raz silnik, rozbierać sprzęgło, docisk i zamach tylko po to aby wymienić zaslepke za 1,50 pln :oops:

A co do osiągów mojego malacza to na 1-wszym biegu nie pamietam,
na drugim na maksa 80 km/h, na trzecim 110 km/h, a na czwartym 125 w kazdych warunkach, ale z niedużej górki zamkne licznik
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 10:44 am  Tytuł:
 
 
a ty wiesz ze szybko rozwalisz ten samochod??? :o
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 11:56 am  Tytuł:
 
 
jeżdze tak od dwóch lat i jakoś nigdy mi się nic z silni,iem nie stało poza kilkoma wyciekami, kikoma zerwaniami paska z Alternatora, kilkoma urwaniami wentylatora, i chyba trzy razy mi się rozleciał przyspieszacz zapłonu w aparacie. :grin:
Góra
Masta Blasta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): kwi Wt 09, 2002 10:45 pm
Posty: 2394
Lokalizacja: Bydgoszcz


Offline
Post Napisane: lip N 14, 2002 12:10 pm  Tytuł:
 
 
chyba go za wysoko krecisz

kumpel po przerobach malca nie kreci go wiecej niz 7000 rpm
i jest git

_________________
...

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:25 pm  Tytuł:
 
 
he. ja nie używam obrotomierza, więc nie obchodza mnie obroty,
Nie jeżdże tak non stop, sporadycznie tylko wchodze na takie obroty, Ale zastanawia mnie to dlaczego na maksa na 2-ce mam 80, na trójce 110 , a na czwórce TYLKO 125 na prostej.................
Czy tylko mój tak wolno jeździ po tuningu?
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:30 pm  Tytuł:
 
 
Arti napisał(a):
je?dze tak od dwóch lat i jako? nigdy mi si? nic z silni,iem nie sta?o poza kilkoma wyciekami, kikoma zerwaniami paska z Alternatora, kilkoma urwaniami wentylatora, i chyba trzy razy mi si? rozlecia? przyspieszacz zap?onu w aparacie. :grin:


wymien kolo alternatora na wieksze to nie bedzie sie nic rwalo i wiatrak bedzie ok a co do aparatu to nie wiem
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:35 pm  Tytuł:
 
 
ale wtedy odejmuje mu chłodzenia.................
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:38 pm  Tytuł:
 
 
przy tak wysokich obrotach raczej nie to zaloz chlodnice oleju
Góra


Post Napisane: lip N 14, 2002 12:41 pm  Tytuł:
 
 
wole jednak silnik 1100/1300 :grin:
Góra
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora główne » Główne Strona 1 z 4 1, 2, 3, 4 Następna strona
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL