Tuningforum.pl tuning forum
Zaloguj się, aby sprawdzić PW.
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Corrado & Corrado
Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Autor Wiadomość


Post Napisane: sty N 12, 2003 1:04 pm  Tytuł: Corrado z kompresorem ??
 
 
Byłem dzisiaj na giełdzie w poznaniu i rozmawiałem z gosciem co handluje turbawkami i mówił mi ze zamiast g60 jak sie popsuje warto załozyc kompresor z mercedesa 2,3 bo po pierwsze cena jest nizsza ( kompresor w dobrym stanie kosztuje 1300 a g60 2500) a po drugie nie jest tak awaryjny jak g60 i nie ma problemów ze smarowaniem
Czy słyszeliscie moze juz o czym takim w Corrado??
Góra


Post Napisane: sty N 12, 2003 8:00 pm  Tytuł:
 
 
trzeba by podpytać Kajmana
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master

Dołączył(a): wrz N 08, 2002 2:56 pm
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań/Plewiska


Offline
Post Napisane: sty N 12, 2003 11:56 pm  Tytuł:
 
 
Generalnie nie ma problemu, potrzeba dorobić płytę do mocowania i przerobić napinacz paska, kompresor musi mieć tylną część obudowy (tam gdzie dochodzą węże), a najczęściej tego brakuje. Reszta generalnie bez problemu, wydatek tak jak w G regulujesz średnicą kółka, A tak nawiasem mówiąc to jak go podkręcisz to już nie jest taki trwały, drugi minus to większy pobór mocy niż G60 oraz podobno? bardziej podgrzewa powietrze dlatego wsazana jest wymiana IC przynajmniej w Corrado.

_________________
AUTO-LIDER
Chip&Box Tuning, mechaniczny tuning silników,
sportowe zawieszenia i hamulce, serwis sam. seryjnych i modyfikowanych, HAMOWNIA PODWOZIOWA, V-tech dealer, pomiar AFR

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 12:00 am  Tytuł:
 
 
Kompressor ma prolem z wydajnoscia,to jest Low Pressure turbo i zeby dawal tyle co g60 trzeba przelozenia zmienic tak mocno,ze po 30kkm padnie :( Opcja jest srubowy kompresor lysholma,ale to wydatek rzedu 10kzl.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 11:20 am  Tytuł:
 
 
Do G60 w stanach wkladaja odsrodkowe Vortechy. Z dobrym skutkiem.

Ale i tak najlepiej dorobic do niego kolektor u Grabowskiego, kupic K03 za 800zl i miec 200KM lub K04 i miec 250.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 1:31 pm  Tytuł:
 
 
Co to jest ten K03 i K04 bo jestem trochę lamerem w tym temacie? :roll:
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 1:56 pm  Tytuł:
 
 
TUrbosprezarka z 1.8T 150KM lub 210/225KM.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 3:29 pm  Tytuł:
 
 
OK, ale turbosprezarka za 800zł (może chodzi tu o 8000zł? :???: )? :roll:
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 4:44 pm  Tytuł:
 
 
800zl uzywana turbawka z VAG 1.8T.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 5:02 pm  Tytuł:
 
 
Może wiecie gdzie taką można kupić poza ogłoszeniami z gazet (chodzi mi o jakąś firmę)?
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 5:05 pm  Tytuł:
 
 
Napisz na forum streetracing.pl,tam kilka bylo do sprzedania lubb zadzwon pod 604639999 i powiedz ze cie Kajman przyslal,moze ci cala przerobke zrobia.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 5:14 pm  Tytuł:
 
 
Wielkie dzięki. :P
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 5:53 pm  Tytuł:
 
 
Trzy dni temu mialem do kupienia prawie nowke hybrydowa K03/K04, za 900zl. Przebieg 15000km.

Takiego czegos szukaj, bedziesz mial 230KM bez problemu.
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 5:57 pm  Tytuł:
 
 
Czy ktoś może mi powiedzieć jak ze sprężarki G60 jest odprowadzany olej z powrotem do silnika-czy wraca on przewodem (podłączonym do bloku silnika), czy może bezpośrednio do magistrali olejowej silnika.Może zachowałem się jak gufniarz :oops: , ale tego akurat jeszcze nie wiem. Czekam na posty :grin:
Góra


Post Napisane: sty Wt 14, 2003 6:54 pm  Tytuł:
 
 
a ja jestem ciekaw jakie dodatkowe czynnosci trzeba poczynic aby zadoptowac turbawke zamiast sprezarki g60?? poza dorobieniem kolektora ??
Czy jezeli w tym samochodzie była juz pseudo turbina to czy w takim razie elektryki nie trzeba zmieniac ?? Czy kolektor od 1,8 t pasuje do g60?
I jak wyglada sprawa smarowania w t03 czy mozna zaadoptowac wezyk z g60
i czy silnik wytzryma 230Km w corrado 1.8 bez zmiany korbowodów tłoków zaworów
i czy wystarcz do odprezenia załozenie uszczelki pod głowice troche grubszej
dzieki za info
Góra
Tuningforum master
Tuningforum master

Dołączył(a): wrz N 08, 2002 2:56 pm
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań/Plewiska


Offline
Post Napisane: sty Wt 14, 2003 11:25 pm  Tytuł:
 
 
Problemów większych nie ma, odprężać nie trzeba (oryg 8:1), silnik jest fabrycznie wzmocniany wytrzymyje napewno 230-240KM, i doładowanie 1,3bar, zaślepić trzeba kanał obejściowy w przepustnicy, Niedawno Pan Koczorowski z Bydgoszczy robił taką przeróbkę, Kajman może znasz, teraz jeszcze zakłada kute tłoki na 1.9l i parę innych"drobiazgów"
Wypada poprawić także elektronikę, chip EPI kosztuje ok250$ pod taka modyfikacją lub SLS 300euro. Zawory są chłodzone sodem i nie trzeba ich wymieniać.

_________________
AUTO-LIDER
Chip&Box Tuning, mechaniczny tuning silników,
sportowe zawieszenia i hamulce, serwis sam. seryjnych i modyfikowanych, HAMOWNIA PODWOZIOWA, V-tech dealer, pomiar AFR

 
Góra
Zobacz profil
Tuningforum master
Tuningforum master

Dołączył(a): wrz N 08, 2002 2:56 pm
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań/Plewiska


Offline
Post Napisane: sty Wt 14, 2003 11:30 pm  Tytuł:
 
 
Grzegscvan napisał(a):
Czy kolektor od 1,8 t pasuje do g60?
I jak wyglada sprawa smarowania w t03 czy mozna zaadoptowac wezyk z g60


Kolektor można zaadoptować z 1,8T bo widziałem takie coś na aucie , ale było coś spawane, wiec trzeba przerabiać. Wężyk ma trochę ponad 1mm śr wiec dla turbiny to za mało, trzeba zapodać coś grubszego bo wyjście z głowicy ma rezerwy.

_________________
AUTO-LIDER
Chip&Box Tuning, mechaniczny tuning silników,
sportowe zawieszenia i hamulce, serwis sam. seryjnych i modyfikowanych, HAMOWNIA PODWOZIOWA, V-tech dealer, pomiar AFR

 
Góra
Zobacz profil


Post Napisane: sty Śr 15, 2003 9:50 am  Tytuł:
 
 
Mam założoną turbospręzarkę Garrett T3 trim 60 i A/R 48, jest ona specjalnie przeznaczona pod g60. Cena nowej ok 2,8 tyś pln. Koletror wydechowy można zrobić skrzynkowy, albo kupić orginalny koszt 275 USD. Z dorabianiem kolektora jest trochę kłopotów ze względu na brak miejsca. Ptrzebne są przewody do IC, zawór blof-ov, przewody olejowe do samrowania turbiny, Downpipe - 2.50, stożek.
i chip (EPI lub ATP specjalen pod turbo zestaw 250 usd), manometr . Ja narazie mam bez chipa. Koszt całości wynisło mnie ok 4,5 tyś PLN. Ciśnienie mam ustawione na 0,9 bra auto zbiera się dobrze już od 3 tyś. Maksymalne ciśnienie na próbach to 1,5 bara. Ogólnie jestem zadowolony. Teraz ma zamiar wymienić tłoki na 1.9 L (kute) i zamówić chip z EPI. Chętnie podziele się swoimi doświadczeniami.
Polecam strony www. epituning.com http://www.vwturbo.com
Góra
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów. Strona główna forum » Fora przeniesione (archiwa) » Corrado & Corrado Strona 1 z 2 1, 2 Następna strona
Wyświetl wątki nie starsze niż:  Sortuj wg  

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Szukaj:
Skocz do:  




POWERED_BY Hosted by Take.pl
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL