Forum - Techniczne - Projekt hamulca recznego(hyrdaulka zamiast linki) ??

HoJeK
dodano: 01.01.2003, 15:16 #1 + 0 -
W wielu samochodach RSMP jest przerobiony tylny standardowy hamulec ręczny (linka) na hamulec z pompą . Czy ktos moze posiada jakieś dokladniejsze informacje na ten temat i jakis schemat jak to zrobic ?

interesuje mnie taki układ ogólnie nie musi byc do konkretnego modelu auta.


ps. Jeśli juz taki temat istnieje to bardzo przepraszam , osobiście go jednak nie znalazłem .
do góry
tomeQ
dodano: 01.01.2003 17:42 #2 + 0 -
istnial tylko na innym forum
a poza tym zabawa w hydrauiczny reczny jest nielegalna i podczas wypadku niewazne z czyjej winy winny jestes Ty.ALe jak chcesz to pomke hamulcowa mocujesz do dzwigni w taki sposob aby pociagniecie jej powodowalo wcisniece tloczka podpinasz to do tylnik kol i final.
do góry
Gość
dodano: 01.01.2003 19:10 #3 + 0 -
to spoko ale nie wiem jak potem podpiąć przewody razem z tymi normalnymi czy wystarczy wsadzić tam zwykłe trójniki czy trzeba cos specjalnego?

a dlaczego nie mozna miec ham recznego na hydraulice, co to za przepis ?
do góry
Gość
dodano: 01.01.2003 19:35 #4 + 0 -
Możesz jeszcze zrobić odrębny obwód i zamontować dodatkowe zaciski z klockami
do góry
SÂłodki Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 05.06.2002
dodano: 02.01.2003 15:20 #5 + 0 -

Cytat:


podpinasz to do tylnik kol i final.

Cytat:


czy wystarczy wsadzić tam zwykłe trójniki czy trzeba cos specjalnego?


no i wtedy zahamujesz tez koło przednie jak ci dobrze działa to poco kombinować
Na początku był chaos potem Bóg stworzył clio a 7-mego dnia powstał KLUB RENAULT CLIO



http://www.krc.prv.pl tu mnie złapiesz
do góry
Gość
dodano: 02.01.2003 21:23 #6 + 0 -
to jest prostrze niz myślicie miałem takiego hydraulika w malcu kiedys pompe montuje sie zaraz za dzwignią trzeba do niej przyspawać jakis pret który będzie wciskał tłoczek blokuje sie sekcje zostawiając tylko dwia a potem trójmik na tylne koła w ten sposób będzie to tylko blokada kół tylnych pmozna jeszcze dorobić dzwignie do tego hamulca acha i dzwignia nie może posiadać ząbków bo się zabijesz nie polecam tego na ulice szkoda kasy każe spodkanie z policja kończy się zabraniem dowodu a potem trzeba sie napracować żeby wrócić do normalnej wersji pozdrawiam
do góry
Gość
dodano: 02.01.2003 23:09 #7 + 0 -
a efekt ?? jaki jest takiego hurdaulika , duzo lepiej niz na linkach ? np. na suchym asfalcie ?
do góry
zio Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 16.05.2002
dodano: 03.01.2003 12:36 #8 + 0 -
ej ale policja zapewne sie przyczepia o to ze nie mozna takiego auta zostawic na recznym (bo on nie ma zapadni) a jakby pomyslec nad jakas zapadnia co by go blokowala jak by sie chcialo oczywisce?? czy dalej jest to nielegalne???
====R E K L A M A====

....::: http://www.tuningpower.pl :::....

Największy wybór alufelg w necie Z kazdym dniem więcej towaru





PT is born #001 user id number
do góry
Gość
dodano: 03.01.2003 15:54 #9 + 0 -

HoJeK napisał:

a efekt ?? jaki jest takiego hurdaulika , duzo lepiej niz na linkach ? np. na suchym asfalcie ?


Ja mam (mialem ) ekstra reczny... tzn na linke ale robiony tak ze maxymalnie jeden zabek wskakiwal, chamowalo to zawsze i wszedzie gdzie tylko chcialem, wiec zamiast kabinowac, radze poprostu ekstra to wyregulowac (zrobil to poprzedni wlasciciel - mechanik). pozycja hamulca po dotknieciu klockami bebna, nie roznila sie prawie od pozycji, ktora sie uzyskiwalo ciagnac reczny na maxa. A byly to bebny!!! wiec jak ktos ma tarcze to juz wogle... wszystko kwestia regulacji.
do góry
Gość
dodano: 03.01.2003 16:26 #10 + 0 -
zgodnie z prawem auto musi się składać z homologowanych części a policja to już sama nie wie czego sie czepiać np. pod dyskoteka słuchałem muzy no głosno ale pod dyskoteka dowalili mi za zakłucanie ciszy nocnej 150zł czy to normalne mam trochę przeróbek w swoim autku połowa kfalifikuje na zabranie dowodu walić to wkońcu jesteś my street fighterami ? czy nie policja nas nielubi i zawsze sie nas będzie czepiac mam nadzieje ze to zazsdrosc z ich strony koledy policjanci poprawcie sie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
do góry
Gość
dodano: 04.01.2003 00:05 #11 + 0 -

Tommy napisał:

A byly to bebny!!! wiec jak ktos ma tarcze to juz wogle... wszystko kwestia regulacji.

I tu kolega nie ma racji bo w Clio reczny na bebnie jest duzo skuteczniejszy niz na tarczy
do góry
Gość
dodano: 04.01.2003 00:49 #12 + 0 -
kolega MANIEK ma rację tarcza (przynajmniej w tych nie nowych autkach) zawsze gorzej trzyma na ręcznym niz bęben.

lancia delta tyl tarcza - marny reczny
opel calibra tyl tarcza - marny reczny

ps jak jest nawet wszystko nowe to nie za dlugo to bedzie dobrze działac bo jak tylko troche sie wytrą klocki to zaraz skutecznosc ham. recznego na tarczy spada i to znacznie
do góry
Gość
dodano: 04.01.2003 13:51 #13 + 0 -
o qrcze a nawet nie wiedzialem... a tak nie lubialem bebnow a dziwne ojciec ma bebny z tylu (astra II kombki) beznyna jak i aktulany diesel ma stradznie kiepski reczny... dopiero na sniegu ladnie blokuje 2 kola na raz a tak to zawsze tylko wewnetrzne... wiem ze to ciezkie auto (1500kg) no ale...
do góry
Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

Ostatnie komentarze

Najczęściej komentowane

Znajdź nas w sieci

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.