Forum - Techniczne - Nie chce zapalic przy nagrzanym silniku

Majkie Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 23.05.2008
dodano: 16.07.2008, 00:17 #1 + 0 -
Witam,

Mam problem z moim autkiem. Jest to BMW 330d e46, a problem polega na tym ze po rozgrzaniu silnika nie chce odpalić. Objawy są takie ze pompa paliwa pompuje paliwo do komory, ale podczas kręcenia silnik zakręca sie do 500 obrotów i koniec ,gaśnie. Inna bajka jest gdy motor jest zimny, wtedy odpala bez zarzutów. Mozliwe ze któryś przewód prowadzący paliwo do silnika jest przerwany , lub niedokręcony bo silnik wykazuje tak jakby zapowietrzenie. Być moze pod wpływem temperatury przewód sie rozszerza i dla tego dostaje sie powietrze. To jest moja teza, jakies pomysly ? Mechanik zawodzi a chce to miec za sobą.

Pozdro
_____________________________

Prosiłeś o bana i dostałeś.

Wombat

-------------------------

Nie prosiłem, ja ci kazałem.
do góry
Terr Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 11.03.2007
dodano: 16.07.2008 08:03 #2 + 0 -
filtr powietrza proponuję wymienić
Forum to takie miejsce, które sprowadza marzycieli na ziemię
do góry
Majkie Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 23.05.2008
dodano: 16.07.2008 23:07 #3 + 0 -
Filtr oleju, powietrza , paliwa , i olej wymienione. Dalej to samo
_____________________________

Prosiłeś o bana i dostałeś.

Wombat

-------------------------

Nie prosiłem, ja ci kazałem.
do góry
pico8 Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 24.07.2008
dodano: 27.07.2008 17:28 #4 + 0 -
witam. JA w sumie jezdze oplem i czesto surfuje po roznych oplowskich forum-ach. Znam ten blad z wlasnego doswiadczenia (chodzi o OPLA). Kiedy silnik byl zimny odpalal zanim jeszcze sie kluczyk wsydzilo do stacyjki . Ale jak byl silnik zagrzany to trzeba bylo go pokrecic dluzej. To nie bylo czesto,raz na miesiac srednio tak padalo. Wymienilem czujnik chlodnicy. Okazalo sie ze on podawal zly sygnal do komputera. Np: Silnik mial srednio 80-90 stopni a czujnik podawal ze silnik jest zimny. Wiec dawka mieszanki zostala powiekszona i zalewalo komore spalania.
Moja propozycja to taka zebys wymienil czujnik temperatury chlodzenia.
Jak to zrobisz to napisz czy to sie powiodlo.
Pozdrawiam
do góry
Terr Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 11.03.2007
dodano: 28.07.2008 05:23 #5 + 0 -

Cytat:

forum-ach


artysta tygodnia

ps. pisze się "forach"
Forum to takie miejsce, które sprowadza marzycieli na ziemię
do góry
staszek Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 02.04.2008
dodano: 28.07.2008 16:00 #6 + 0 -
Rozumiem że jest to diesel na CR.
Objawy świadczą o dużym spadku ciśnienia paliwa z pompy CP.
Musisz(niestety)zrobić diagnostykę - inaczej zero wiedzy.
Może być mikronieszczelność na sekcjach tłoczących(bywało).
Może sterownik obniżać ciśnienie w wyniku błędnej info.
Innej drogi nie ma.
do góry
Majkie Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 23.05.2008
dodano: 28.07.2008 16:47 #7 + 0 -
No umówiłem sie na diagnostyke. Znajomy miał podobny problem z autem. I po wymianie czujnika termostatu wszystko sprawowało sie jak trzeba. Zobaczymy co komputer powie. oby to byl ten czujnik hehe

___________________________________________________________________________________________

No i zrobione. Problem sprawił czujnik wałka rozrządu. Odpala igła moja
_____________________________

Prosiłeś o bana i dostałeś.

Wombat

-------------------------

Nie prosiłem, ja ci kazałem.
do góry
Przeglądają temat

0 aktywnych w tym 0 zarejestrowanych, 0 gości, 0 ukrytych

Ostatnie komentarze

Najczęściej komentowane

Znajdź nas w sieci

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.