Forum - Główne - Koło zamachowe - odelżanie

2fast4umd Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 22.12.2006
dodano: 22.12.2006, 22:21 #1 + 0 -
Słyszałem kiedyś ze przetoczenie kola zamachowego wyciska troche wiecej mocy z silnika ale w jakis czas pozniej dowiedzialem sie ze po przetoczeniu zamachu latwiej moze peknac wal korbowy. jezeli ktos sie na tym zna to prosze o info czy moge przetoczyc zamach a jak tak to w jakim procencie moge zmniejszyc jego wage
f2f55ce548
do góry
STELMI Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 28.05.2003
dodano: 22.12.2006 22:39 #2 + 0 -
przetoczenie koła nie da ci więcej mocy, tylko szybciej ci się silnik będzie wkręcał na obroty
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność." Adam Opel

Opel Corsa 3.0 V6 Supercharged
do góry
matadorRS Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 09.04.2002
dodano: 22.12.2006 23:23 #3 + 0 -
I co za tym idzie bedzie szybciej zchodzil z tych obrotow czyli bedzie szybciej zwalnial po puszczeniu gazu
>>> TRS RALLY TEAM
do góry
Rpetryko Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 18.05.2006
dodano: 23.12.2006 00:24 #4 + 0 -
Krótko mówiąc, jak odelżysz koło zamachowe to zyskasz na przyspieszeniu, ale stracisz na prędkości maxymalnej oraz spalanie wzrośnie.
do góry
demonciastek Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 07.09.2006
dodano: 23.12.2006 00:43 #5 + 0 -
Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.
Alpine CDA-9812Rb

Audison VRx 6.420 EX

POLK,Hertz,Powerbass

Earthquake,La Grange,Monster

FAXE STRONG BEER & Perlenbacher Pils .
do góry
matadorRS Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 09.04.2002
dodano: 23.12.2006 00:58 #6 + 0 -

demonciastek napisał:

Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.

Dokladnie
>>> TRS RALLY TEAM
do góry
CZUCZU
dodano: 24.12.2006 10:55 #7 + 0 -
No to teorie juz ci podali a ja c podam praktykę.
W maluchu miałe mtococzny o 50%
W cinquecento mialem o 60 % ale sie rozleciał i mam robiony w Poznaniu ale stoczony o 50%
Prędkośc maxymalna spada - jasne jadę na odcince na 5 tym biegu przy 8 tys obrotów -
Szybsza reakcja na gaz , jak jest profi wywazone to długa żywotnośc.
polecam odelżyć tez koniki regulujące zawory, solerowac laski popychaczy, odelżyć koła jezeli się da i zjechać gdzieneigdzie docisk sprzęgła - o ile jest odpowiednio gruby.
Generalnie jak odelżysz wał i korbowody i tłoki to auto będzie szybciej reagowac na gaz - do tego jakis sportowy wałek , i obrobiona głowica i mamy wiertarkę.
dodam że poza wyważaniem wału i zamachu reszte robiłem sam
do góry
gunio83 Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 01.09.2005
dodano: 28.12.2006 04:58 #8 + 0 -

demonciastek napisał:

Nie jestem pewien ale chyba te koła są wyważane odpowiednio ,więc po przetoczeniu bedzie trzeba będzie wyważyć ponownie.


Trzeba wyważyć. Bo jak by koło miało bicie to może wypaść a jak wypadnie to... Kokpit w pół
[color=#FF0040] 320KM i jeszcze przybędzie [/color]
do góry
Hook Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 22.01.2003
dodano: 28.12.2006 13:40 #9 + 0 -
a nogi na asfalcie Generalnie jesli jest mozliwosc to lepiej kupic lzejsze kolo do danego typu auta niz kombinowac z seryjnym bo to taka robote ze jednemu wyjdzie a drugi moze spieprzyc
do góry
matadorRS Nowicjusz
Czytelnik OFFLINE
Dołączył: 09.04.2002
dodano: 28.12.2006 22:30 #10 + 0 -
Taaa tylko takie kolo profi zrobione kosztuje 10X tyle co takie home made. Ale coz nikt nie powiedzial ze tuning jest tani. Lecz mozna to zrobic we własnym zakresie lecz trzeba do tego podejsc z glowa i wszystko wywazyc.
>>> TRS RALLY TEAM
do góry
Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

Ostatnie komentarze

Najczęściej komentowane

Znajdź nas w sieci

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.