Forum - Kluby - Forum tworzących się klubów - chce zalozyc CLUB AUDI i potrzebna mi pomoc!!!!

Gość
gebus_audi dodano: 10.03.2006, 18:33 #1
chcialbym załozyc klub audi:)potrzebowalbym pomocy i rzecz jasna osbo do tego przedsiewziecia:)czy wsród kolegow na forum znajdzie sie ktos chetny do pomocy:)
chyodzi mi o kogos kto moglby nam zalozyc stronke i dbac o nia od czasu do czasu:0chcialem tez i staralem sie op miejsce dla nas tu na tym wypasnym forum ale jakos nie dostalem do dzis odp on ,,pana moderatora,, wszyscy chetni taka opcja pomocy i przynaleznosci do fanAUDIclub i ci ktorzy moga mi jakos pomoc niech pisza posty albo odzywaja sie na gg
POZDRAWIAM WSZYSTKICH CZYTAJACYCH I OSOBY KTORE MI POMOGA:)

NIECH MOC WASZYCH SILNIKOW BEDZIE Z WAMI:)
Gość
CZUCZU dodano: 10.03.2006 18:43 #2
http://www.googl(...)audi&lr=
taaa potrzebny jest kolejny klub jak choleraaa
Gość
gebus_audi dodano: 10.03.2006 19:20 #3
moze dlla ciebie nie !!!!!!!!!!!!!!!!!! ale dla mnie i paru:)mopich znajomych tak!!!
ten bedzie najlepsiejszy!!!!!!!!!!!!!
Gość
CZUCZU dodano: 10.03.2006 20:39 #4
tjaaaaaaaaaaaaa

potrzeba tego jak kolejnej biedronki.
Gość
gebus_audi dodano: 10.03.2006 21:33 #5
stary ten post najwyrazniej nie jest skierowany do ciebie wiec ....... daj sobie siana!!!
Nowicjusz
Ferguss
Czytelnik
Ferguss dodano: 10.03.2006 21:47 #6
Panowie bez stresu
Fakt że istnieje już jeden klub nie oznacza, że nie może powstać kolejny, może i lepszy
Może się uda koledze, warto próbować.
Pozdrawiam
http://www.cabrio-club.pl - Stowarzyszenie Miłośników Kabrioletów CABRIO CLUB POLSKA
Gość
gebus_audi dodano: 10.03.2006 23:32 #7
dzieki FERGUSS to rozumiem bynajmniej duchowe wsparcie

pozdrawiam:)
Gość
gebus_audi dodano: 11.03.2006 00:31 #8
ogolnie znalazl sie juz fachowiec ktory zajmie sie naklejkami klubowymi jesli cos uda sie wskorac:)
Nowicjusz
LoKo.
Czytelnik
LoKo. dodano: 11.03.2006 09:03 #9
ta ,a naklejki to najbardziej potrzebne przy organizowania klubu ,a moze najpierw zbierzesz chetnych ,ktorzy z glowa by chceili to stworzyc?
Gość
bist dodano: 11.03.2006 09:13 #10
naklejki to ja Wam moge zrobić w 20 minut... ale nie naklejki decydują o tym czy klub jest zorganizowany czy nie... Liczą się ludzie
Nowicjusz
>Nowy<
Czytelnik
>Nowy< dodano: 11.03.2006 09:25 #11
o boże...kolejny napalony

1. Masz jakieś doświadczenie w sprawiach prowadzenia kół/klubów? Byłeś przewodniczącym Poznańskich słowików czy coś?

2. Wiesz jak działa koło/klub? Na jakiej zasadzie się to wszystko opiera itp

3. Po czym wnioskujesz, że Twój klub będzie "najlepsiejszy"?

4. Ile osób poza Tobą narazie chce się w to "wplątać" i czy oni mają jakieś doświadczenie? Czy poprostu ktoś krzyknął...ROBIMY KLUB ! i wszyscy na to poszli?

5. Klubu jeszcze nie ma, a Ty o naklejkach myślisz? Coś mi się wydaje, że Tobie naklejki do lansu sa potrzebne a nie klub.

6. Nie widzę tego, ale życzę powodzenia
www.sky-vision.pl fotografia i filmowanie z powietrza
Gość
S-wojtek dodano: 11.03.2006 13:27 #12
Ja tam moge pomoc w stronce. W sumie polecam jaki portalik na cms. Ladnie wyglada i prosta obsluga.
Gość
gebus_audi dodano: 11.03.2006 15:43 #13
TY JAK CI NIE PASI COS TO PO KIEGO GROMA CZYTASZ I ODP!!!ja nie wiem myslac ze ma sie pare gwiazdek to juz mozna tak po kims jezdzic???????wez wyluzuj stary bo nic nie woiesz wiec sie nie czepiaj!!!!!!!!!!!
TO BYLO DO NOWEGO

TERAZ DO RESZTY CZEPIALSKICH!!!!czy wy dokladnie przeczytaliscie temat postu!!!!!!!??????????mi bardziej chodzi o osoby ktore moga mi pomoc a nie byc w klubie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NP S-wojtek jest taka osoba!mowi ze cos tam ze str moze pomotac!nie wiem co bo sie na tym nie znam ale mysle ze chlopak ,,ma jaja,, i wie o co chodzi

wiec ***** na luzzzzzz!!!!!!!!!prosba!!!!!!!!!!!!! i jak sie komus to nie podoba niech nie pisze wcale a nie........................................
pozdro
Nowicjusz
>Nowy<
Czytelnik
>Nowy< dodano: 11.03.2006 15:51 #14
o boże...stary...powiem wprost

Jeśli ktoś się zabiera za coś, o czym nie ma pojęcia to gówno zrobi. Masz pojęcie, doświadczenie w tej dziedzinie? Bo jak nie, to nawet nie zaczynaj.

Sam napisałeś, że chcesz założyć klubi szukasz osób do pomocy. Po tym wnioskuje, że nie masz zielonego pojęcia o zakładaniu, prowadzeniu klubu. Zwłaszcza, że już z naklejkami wyleciałeś.

btw. mi się nie podoba i będę pisał..i co?
www.sky-vision.pl fotografia i filmowanie z powietrza
Gość
gebus_audi dodano: 11.03.2006 15:58 #15
stary mam pojecie jako takie!!!!!!!!ale nie bede ci tlumaczyl bo nie mam 10 lat zeby sie spowiadac!!!!!a o naklejkach wyskoczylem bo koles sie zglosił ze moze zrobic!!!!!!!!!!!on sie zglosil w ramach tematu!!!!!!!!!!!!!!!!ciekawe jakie ty masz doswiadczenie?????????///.....................ze od innych tego wymagasz!!!!!!!!!!!!!stary ...................................

Szybka odpowiedź

Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.