Gość
eZ dodano: 07.01.2006, 07:41 #1
Siemka.. Kiedys chyba mikso byl modem na jakims for z Fiacikami duzymi i malymi lecz widze ze forum owe zaniklo.. Kazdy niemal z nas zaczynal swoja przygode motoryzacyjna od kaszla.. Proponuje stworzyc for dla niekoniecznie młodych ludzi.. poprostu dla wlascicieli tych malych gokartow.. jest ich sporo.. a na for mozna by wymieniac sie info i radzic sobie wzajemnie.. Moglbym po modowac trochu nad tym. poZdro
Nowicjusz
fifi.surfer
Czytelnik
fifi.surfer dodano: 08.01.2006 23:32 #2
ale chyba takowe forum juz nie powstanie
ja od siebie zapraszam cie na stronke http://www.mfk126p.pl lub http://126p.no-ip.info tu mamy ogólnopolski klub i porządne forum
Gość
eZ dodano: 10.01.2006 10:55 #3
to byla only propozitions..ale wiadomo zajrze napewno..ziom..
Nowicjusz
Gruka
Czytelnik
Gruka dodano: 10.01.2006 16:20 #4
po co wogóle ta propozycja skoro już jest takie forum i które zapewne działa,bo gdyby nie było albo nie było zainteresopwanych to OK ale w takim wypadku uważam że nie ma sensu
Nowicjusz
Łukasik
Czytelnik
Łukasik dodano: 17.01.2006 19:36 #5
ja bylem modem na Terytorium fiatow lecz zainteresowanie bylo straszliwie male... 4 osoby sie wypowiadaly wiec trzeba bylo zamknac niestety
jem ciastko i mam ciastko...

Szybka odpowiedź

Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.